Direktlänk till inlägg 10 augusti 2010

Det går bra nu.. =)

Av Maria - 10 augusti 2010 11:15

TACK så mycket Ellenor för nummret.. Jag fick tag på Anki, så allt är löst nu.. =)

Jag har även hittat ett nummer till miun och där fått reda på namnet som jag ska fråga efter sedan då klockan är efter 13...


Nu är det ju bara till att hålla tummarna på att det ska gå bra att jag börjar en vecka senare och att jag kan få reda på kursmaterial så jag kan beställa hem det och kanske ev kunna börja smått med skolan i USA..


Var till Anna igår med Jessica och fick i oss en kanna kaffe, hon vet hur man gör kaffe Anna.. Verkligen Gott! Det var som vanligt mysigt och trevligt att umgås med damerna.. Lite trist bara att inte alla kunde komma...


Är det verkligen ingen som har ett gammalt hus som ni vill sälja till oss? Det gör inget om det är ett stort gammalt hus, för den delen gör det heller inget om det är av nyare kaliber. Vi vill bara ha ett hus! :)


Country road, take me home, to the place i belong!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 juli 2011 22:43

Jag vill bara göra vissa personer uppmärksam på en sådan enkel grej, som jag trodde var självklart hos alla, särskilt vid vuxen ålder!!   Det du säger bakom någon människas rygg, kan många gånger ge större sår,  än vad det ger dem du säger det ti...

Av Maria - 20 oktober 2010 22:08


Det är kanske vad man kan se allt som.. Jag var på väg åt ett håll, men vände och for tillbaka.. Kanske inte så hemskt snabbt ändå.. Men snabbare än det var tänkt!   Hur som helst. Det är så sjuk roligt att komma tillbaka, träffa alla gamla...

Av Maria - 23 september 2010 22:08


... att stå på sidan om någon man bryr sig om och se hur jävla dåligt personen mår, hur illa behandlad den blir... All skit den får ta för allt och inget!! Att inte kunna göra något, mer än att finnas... Lyssna, Stötta, Ge tröst... Vad är det som...

Av Maria - 18 september 2010 15:01

Det är väl så det är? Antingen ger man allt eller så skiter man i allt! Kan man inte göra det riktigt, Så ska man inte göra det alls!!! Nu pratar jag om hur det går för mig och skolan.. Jag tog med mig mina böcker till USA, sjukt taggad för ...

Av Maria - 27 augusti 2010 19:21

 Nordamerika, Sydamerika & Australien... De har varit mina dröm resor i livet. I Sydamerika ville jag besöka Brasilien.. Det har jag gjort, dock ej Amazonas som är en av de största dröm ställena.. Men det tar jag senare. =) Till Australien vill j...

Presentation


Det är mitt liv & jag gör precis som jag vill med det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar Jag Läser


Ovido - Quiz & Flashcards