Direktlänk till inlägg 27 augusti 2010

USA...

Av Maria - 27 augusti 2010 19:21

 Nordamerika, Sydamerika & Australien... De har varit mina dröm resor i livet.

I Sydamerika ville jag besöka Brasilien.. Det har jag gjort, dock ej Amazonas som är en av de största dröm ställena.. Men det tar jag senare. =)

Till Australien vill jag resa, för att dyka i stora barriärrevet.. Helst skulle det sitta fint som en dröm smekmånad... Men det dröjer nog tills man blir pensionär...

I Nordamerika, så är det Canada, Grand Canyon?, Red wood & Las Vegas som har lockat mig mest... Nu ska vi åka till USA, men till ett helt annat ställe... En plats som jag inte har någon som helst aning om vad jag ska förvänta mig att se, möta och vara med om.. Kan ju bli bra roligt det med.. Vem vet, våra liv kan förhoppningsvis bli så himla mycket bättre, mer energi fyllda, helt smärtfritt eller lite mindre iallafall.. Jag hoppas verkligen på det...

Även fast den här resan kan komma att förändra så mycket till det bättre, så ser jag absolut inte framemot den... Jag vill inte! Självklart så vill jag ju stötta Tomas, men ändå... Det tar emot nå jävulskt... Det märktes på lill trollet att han kände att något var på gång.. Han har varit pjålig hela dagen och vill helst bli buren... Älskade lilla go fis... Den absolut bästa som finns...


Jag hoppas verkligen att tiden går fort.. Det gör ont i hjärtat & det är en stor sten i magen... Jag vet att han har det bra hemma... Det är min ångest som ger mig dom här känslorna...  Längtar redan hem.. Så jag får köra riktigt med skolan, så lill killen får börja dagis & vi ska fira mamma som fyller 50!


    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 juli 2011 22:43

Jag vill bara göra vissa personer uppmärksam på en sådan enkel grej, som jag trodde var självklart hos alla, särskilt vid vuxen ålder!!   Det du säger bakom någon människas rygg, kan många gånger ge större sår,  än vad det ger dem du säger det ti...

Av Maria - 20 oktober 2010 22:08


Det är kanske vad man kan se allt som.. Jag var på väg åt ett håll, men vände och for tillbaka.. Kanske inte så hemskt snabbt ändå.. Men snabbare än det var tänkt!   Hur som helst. Det är så sjuk roligt att komma tillbaka, träffa alla gamla...

Av Maria - 23 september 2010 22:08


... att stå på sidan om någon man bryr sig om och se hur jävla dåligt personen mår, hur illa behandlad den blir... All skit den får ta för allt och inget!! Att inte kunna göra något, mer än att finnas... Lyssna, Stötta, Ge tröst... Vad är det som...

Av Maria - 18 september 2010 15:01

Det är väl så det är? Antingen ger man allt eller så skiter man i allt! Kan man inte göra det riktigt, Så ska man inte göra det alls!!! Nu pratar jag om hur det går för mig och skolan.. Jag tog med mig mina böcker till USA, sjukt taggad för ...

Av Maria - 24 augusti 2010 09:05


Ja snart så kommer mina fin fina flickor Anna, Jessica och Jossan hit och ska få ta sin debut på Tacofisk.. En rätt som är gudomligt gott, även om jag kan hålla med om att det inte låter så kanske. =) Efter det så bjuder jag på hembakade bullar och...

Presentation


Det är mitt liv & jag gör precis som jag vill med det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar Jag Läser


Ovido - Quiz & Flashcards