Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

1-års kalas, 28-års firande och Marknad....

Av Maria - 22 augusti 2010 19:54

Ja, det har verkligen varit full rulle hela helgen lång =)

Men jag gillar då det händer lite.

Igår hade vi kalas för lill trollet vårat som blev hela 1år.   

Det är helt sjukt vad tiden har gått fort. Ska det gå så här fort, så är han ju snart i moppe åldern.. Å börjar få muche!?? HeHe..

Kalaset gick iallafall jätte bra, men himlans vad trött han blev.. Dock är han inte riktigt pigg heller, så kan ju bero på det med.

Efter vårat kalas här hemma, gick vi en våning ner och firade moster och syster Sara som fyllde 28.. Hon blir äldre hon med.. Tss...


Idag så for vi in till Selånger marknad en sväng och rekade läget där..

Men äh. Det var väl inget att hänga i granen tycker jag. Mest bara samma lika överallt..

Sedan så blir jag så grymt trött på folk som bara tvärstannar mitt framför en mitt i gången, pojkspolingar som kutar framför vagnen så man får tvärnita. Man skulle ju ha kört över hälsenorna, men det är lätt å vara efterklok.. ;)


I´m on fire, med Bruce Springsteen.. Är inte låten grym så säg.?!!!

Jag spelar den om och om igen nu då jag skriver här... Dille!!!


Imorgon ska vi iväg på BVC för 1-års kontrollen, sprutan :( och vikt och längd..

Ska bli riktigt roligt att se hur han har växt.. Sprutan hoppar jag över att se.

Finns det inge roligare alternativ?


Imorgon blir det att börja tok läsa skolböckerna... Pepp!!   

  Några minuter gammal...

  1år och flera timmar gammal :)


Man förändras tydligen rätt så mycket på ett år! =) Kanske man borde börja syna sig efter lite rynkor och vita hårstrån???  


//

 
 
Ingen bild

Carro :)

23 augusti 2010 21:09

Har du också börjat plugga gumman ?? Vad och vart ?? *kram

Maria

24 augusti 2010 09:05

Jag börjar till veckan, på distans och det är beteendevetenskap. =) Går det bra för dig då? =)

 
Ingen bild

Carro :)

25 augusti 2010 20:09

Joo det går bara bra för mig än så länge, är ´ju mycket info och så i början, så lite kaos i huvudet blire ju när man ska sammanfatta och rensa systemt och ta in det man tycker är VIKTIGT osv.. Jag kommer också att plugga en hel del hemifrån som det ser ut.. Tycker vi borde ses nånting ja, ta en fika dejt eller nåt sånt framöver :p Kommer ju inte vara så mycket i nedansjö sen när mamma har flyttat :( Kram på dig vännen...

Maria

27 augusti 2010 19:21

Ja vi ska ta en fika framöver tycker jag. =)
Jaså? Vart ska Karin flytta då?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 juli 2011 22:43

Jag vill bara göra vissa personer uppmärksam på en sådan enkel grej, som jag trodde var självklart hos alla, särskilt vid vuxen ålder!!   Det du säger bakom någon människas rygg, kan många gånger ge större sår,  än vad det ger dem du säger det ti...

Av Maria - 20 oktober 2010 22:08


Det är kanske vad man kan se allt som.. Jag var på väg åt ett håll, men vände och for tillbaka.. Kanske inte så hemskt snabbt ändå.. Men snabbare än det var tänkt!   Hur som helst. Det är så sjuk roligt att komma tillbaka, träffa alla gamla...

Av Maria - 23 september 2010 22:08


... att stå på sidan om någon man bryr sig om och se hur jävla dåligt personen mår, hur illa behandlad den blir... All skit den får ta för allt och inget!! Att inte kunna göra något, mer än att finnas... Lyssna, Stötta, Ge tröst... Vad är det som...

Av Maria - 18 september 2010 15:01

Det är väl så det är? Antingen ger man allt eller så skiter man i allt! Kan man inte göra det riktigt, Så ska man inte göra det alls!!! Nu pratar jag om hur det går för mig och skolan.. Jag tog med mig mina böcker till USA, sjukt taggad för ...

Av Maria - 27 augusti 2010 19:21

 Nordamerika, Sydamerika & Australien... De har varit mina dröm resor i livet. I Sydamerika ville jag besöka Brasilien.. Det har jag gjort, dock ej Amazonas som är en av de största dröm ställena.. Men det tar jag senare. =) Till Australien vill j...

Presentation


Det är mitt liv & jag gör precis som jag vill med det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar Jag Läser


Ovido - Quiz & Flashcards